Frivillig Horsens
 

Vi har brug for din hjælp til at få koncerter, sideaktiviteter og masser af glade børn til at gå op i en højere enhed!

Du kan tilmelde dig som frivillig i Horsens på https://lms.crewnet.dk/ (Du skal oprette dig som bruger for at blive tilmeldt.)

Spillestedsansvarlig sammen med KulturCrew
1., 2. og 3. oktober ca. kl. 8-14 (tidspunktet afhænger af det enkelte spillesteds program)

Du får ansvaret for et spillested sammen med et fantastisk KulturCrew, der består af 3-4 skoleelever. Det bliver jeres opgave at tage imod musikgrupperne, gæsterne og at sørge for, at alt forløber ordentlig på spillestedet. Det er primært KulturCrewet, der løser opgaverne på spillestedet, men du skal hjælpe og støtte dem og i det hele taget være med til at give musikgrupperne og gæsterne en god oplevelse ude på spillestedet.

Du skal desuden kunne deltage i en kursusdag den 23. september i Horsens ca. kl. 9-15, hvor du møder dit KulturCrew, besøger spillestedet og hjælper KulturCrew med at samle op på den information, der skal sendes ud til musikgrupperne.

Klargøring af koncertlokaler
Den 30. september kl. 11-17

Dagen før festivalen skal vi have gjort alle spillesteder klar til de kommende koncerter. Du vil indgå i et team, der kører ud til spillestederne og sikrer, at lokalerne er klar. Teamet skal fordele skilte, spillestedskasser og evt. mørklægge og stille stole op, de steder, hvor der er behov for det.

Nedtagning efter festivalen

Den 3. oktober kl. 14 til ca. 17 eller 18

Når festivalen er slut skal der ryddes op ? Du vil indgå i et team, der kører ud til spillestederne og samler skilte og spillestedskasser sammen, fejer, samler stole m.m.

Vi forventer…
  • At du er fyldt 18 år inden festivalen løber af stablen
  • At du kan deltage i et infomøde i Horsens den 19. september kl. 16-17.30
  • At du møder op til dine vagter – at løfte i flok er nemlig langt sjovere.

Vi vil meget gerne have frivillige, der kan deltage alle tre festivaldage, men det er ikke et krav.

Vi kvitterer med en mega hyggelig festival, masser af god musik, frokost og lidt hyggelig forplejning (kaffe/te/frugt). Og du modtager selvfølgelig en invitation til den officielle åbning den 1. oktober med YAM Awards og efterfølgende reception.

Du er meget velkommen til at kontakte Iben Høgh Grøftehauge fra Kultur & Eventafdelingen i Horsens på tlf. 2268 5171 eller e-mail ig@horsens.dk, hvis du har spørgsmål omkring frivilligopgaverne.